GREIMASI MÕISTATUS

Leiutasin (2016) semiootilise mängu. Mäng põhineb Greimasi ruudul ehk semiootilisel meetodil, mida saab mängida erineva sisendiga, nt sõnadega, numbritega, piltidega.

Emotikonidega versiooni leiad TÜ inglise keelsest blogist, mängi seda siin.

Esimese arvudega mänguvälja leiad aga siit …

Printeri sõbraliku versiooni koos lahendusega leiad siit – Greimasi mäng_mänguväli ja lahendus

Mängu reeglid

Reegel nr 1: Kõik numbrid on sümboliseeritud suurte tähtedega A, B, C jne.
Reegel nr 2: Kõik positiivsed numbrid on tähistatud pluss märgiga, ja kõik negatiivsed numbrid on tähistatud minus märgiga.
Reegel nr 3: Kõik paaris olevad numbrid on nt A ja -A või B ja -B.
Reegel nr 4: Mänguväli on jaotud kaheks tasandiks. Teise tasandi numbrid koosnevad esimese tasandI numbritest.
Reegel nr 5: Horisontaalselt esimese tasandi numbrid peavad olema teine-teise sarnased nt A ja B.
Reegel nr 6: Vertikaalselt esimese tasandi numbrid peavad olema teine-teise tuletused nt A ja -B.
Reegel nr 7: Diagonaalselt esimese tasandi numbrid peavad olema teine-teise vastuolud nt A ja -A.
Reegel nr 8: Sa pead leidma kõik õiged numbrid.

Head nuputamist!